Τεστ ΠΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ 2α
Έναρξη
Συγχαρητήρια - ολοκληρώσατε το quiz "Τεστ ΠΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ 2α".
Το score σας είναι: %%SCORE%% από %%TOTAL%%.
Η επίδοση σας αξιολογήθηκε ως: "%%RATING%%".
Οι απαντήσεις σας επισημαίνονται παρακάτω.
Ερώτηση 1 |
Ως «μεσαία και βαρέα οχήματα» χαρακτηρίζονται διεθνώς τα οχήματα των οποίων το μεικτό βάρος υπερβαίνει τους
A | 3,5 τόνους |
B | 4,5 τόνους |
C | 5 τόνους |
Ερώτηση 2 |
Δημόσιας Χρήσης είναι ένα φορτηγό που
A | ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο |
B | ανήκει σε μια ιδιωτική μεταφορική εταιρεία |
C | είναι απορριμματοφόρο του Δήμου |
Ερώτηση 3 |
Φορτηγό Δημόσιας Χρήσης (ΦΔΧ) που θα ενταχθεί στο χώρο των διεθνών μεταφορών
A | πρέπει να παραμείνει σε αυτόν για 3 χρόνια |
B | δεν μπορεί να επανέλθει στο χώρο των εθνικών μεταφορών |
C | δεν μπορεί να επανέλθει στο χώρο των εθνικών μεταφορών πριν την παρέλευση πενταετίας |
Ερώτηση 4 |
Διεθνείς μεταφορές μπορούν να εκτελούνται
A | μόνο από τα ΦΔΧ |
B | μόνο από τα ΦΙΧ |
C | από τα ΦΔΧ και από τα ΦΙΧ υπό ορισμένες προϋποθέσεις |
Ερώτηση 5 |
Συρμός είναι ο συνδυασμός
A | ενός απλού φορτηγού και ενός ημιρυμουλκούμενου |
B | ενός ημιρυμουλκούμενου και ενός ρυμουλκούμενου |
C | ενός απλού φορτηγού και ενός ρυμουλκούμενου |
Ερώτηση 6 |
Αρθρωτό όχημα είναι ο συνδυασμός
A | ενός φορτηγού και ενός ρυμουλκούμενου |
B | ενός ρυμουλκού και ενός ημιρυμουλκούμενου |
C | ενός φορτηγού και δύο ρυμουλκούμενων |
Ερώτηση 7 |
Ένας συρμός μπορεί να αποτελείται από
A | ένα τριαξονικό φορτηγό και ένα μονοαξονικό ημιρυμουλκούμενο |
B | ένα μονοαξονικό φορτηγό και ένα τριαξονικό ρυμουλκούμενο |
C | ένα διαξονικό φορτηγό και ένα διαξονικό ρυμουλκούμενο |
Ερώτηση 8 |
Τα κυριότερα μέρη ενός φορτηγού είναι:
A | Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο κινητήρας και το πλαίσιο. |
B | Ο κινητήρας, η αποσκευοθήκη και ο χώρος των επιβατών. |
C | Ο κινητήρας, το πλαίσιο και το αμάξωμα. |
Ερώτηση 9 |
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης μεταδίδει την κίνηση:
A | Από τον κινητήρα στους τροχούς. |
B | Από το τιμόνι στους τροχούς. |
C | Από τους κινητήριους τροχούς στους διευθυντηρίους. |
Ερώτηση 10 |
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης:
A | Κατευθύνει το όχημα σύμφωνα με τις εντολές του οδηγού. |
B | Επιτρέπει το μηδενισμό της ταχύτητας κίνησης του οχήματος. |
C | Μεταδίδει την κίνηση από τον κινητήρα στους τροχούς. |
Ερώτηση 11 |
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
A | Το συμπλέκτη, το κιβώτιο ταχυτήτων, τον άξονα μετάδοσης, τους τροχούς. |
B | Το τιμόνι, το συμπλέκτη, το κιβώτιο ταχυτήτων. |
C | Τον άξονα μετάδοσης, τον άξονα διεύθυνσης, τους τροχούς. |
Ερώτηση 12 |
Ο κινητήρας των οχημάτων μετατρέπει:
A | Τη χημική ενέργεια του καυσίμου σε μηχανικό έργο. |
B | Τη θερμική ενέργεια του καυσίμου σε μηχανικό έργο. |
C | Τη χημική ενέργεια του καυσίμου σε θερμότητα. |
Ερώτηση 13 |
Η καύση στον πετρελαιοκινητήρα επιτυγχάνεται μέσω:
A | Ηλεκτρικού κυκλώματος. |
B | Επαγωγής. |
C | Συμπίεσης αέρα. |
Ερώτηση 14 |
Συγκρίνοντας τον πετρελαιοκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, ο πετρελαιοκινητήρας:
A | Λειτουργεί σε μικρότερο αριθμό στροφών. |
B | Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. |
C | Είναι λιγότερο θορυβώδης. |
Ερώτηση 15 |
Συγκρίνοντας τον πετρελαιοκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, ο πετρελαιοκινητήρας:
A | Λειτουργεί σε μεγαλύτερο αριθμό στροφών. |
B | Έχει υψηλότερη απόδοση ισχύος. |
C | Προσφέρει οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. |
Ερώτηση 16 |
Συγκρίνοντας τον πετρελαιοκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, ο πετρελαιοκινητήρας:
A | Χρησιμοποιεί καύσιμο περισσότερο εύφλεκτο. |
B | Έχει καλύτερη σχέση μάζας και ισχύος. |
C | Είναι λιγότερο θορυβώδης. |
Ερώτηση 17 |
Συγκρίνοντας τον πετρελαιοκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, ο πετρελαιοκινητήρας:
A | Χρησιμοποιεί καύσιμο περισσότερο πτητικό. |
B | Έχει χαμηλότερη απόδοση ισχύος. |
C | Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. |
Ερώτηση 18 |
Όταν ανάβει εν κινήσει η ενδεικτική λυχνία θερμοκρασίας (δείχνει κόκκινο):
A | Ο οδηγός πρέπει να σταματήσει το φορτηγό. |
B | Η θερμοκρασία δεν έχει υπερβεί τους 50°0. |
C | Η θερμοκρασία έχει πέσει κάτω από τους 0°0. |
Ερώτηση 19 |
Όταν ανάβει εν κινήσει η ενδεικτική λυχνία θερμοκρασίας (δείχνει κόκκινο) :
A | Ο οδηγός δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει ψυκτικό υγρό. |
B | Η θερμοκρασία έχει υπερβεί τους 100°0. |
C | Η θερμοκρασία έχει πέσει κάτω από τους 0°0. |
Ερώτηση 20 |
Ο έλεγχος της στάθμης των λαδιών πρέπει να γίνεται όταν:
A | Το φορτηγό είναι σε στάση και ο κινητήρας δεν λειτουργεί. |
B | Το φορτηγό είναι σε στάση και ο κινητήρας είναι σε λειτουργία. |
C | Το φορτηγό είναι σε κίνηση και ο κινητήρας σε λειτουργία. |
Ερώτηση 21 |
Ο έλεγχος της πίεσης του λαδιού γίνεται όταν:
A | Το φορτηγό είναι σε στάση και ο κινητήρας δεν λειτουργεί. |
B | Γίνεται αλλαγή λαδιών. |
C | Το φορτηγό είναι σε κίνηση και ο κινητήρας σε λειτουργία. |
Ερώτηση 22 |
Όταν ανάβει η ενδεικτική λυχνία του μανομέτρου (δείχνει κόκκινο):
A | Ο οδηγός πρέπει να σταματήσει το φορτηγό. |
B | Η θερμοκρασία έχει υπερβεί τους 100°C. |
C | Η πίεση του λαδιού έχει πέσει επικίνδυνα. |
Ερώτηση 23 |
Ο συμπλέκτης παρεμβάλλεται μεταξύ:
A | Του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. |
B | Του τιμονιού και του κιβωτίου ταχυτήτων. |
C | Του κινητήρα και των τροχών. |
Ερώτηση 24 |
Ο συμπλέκτης «ξηράς τριβή«» συνεργάζεται με:
A | Υδροπνευματικό σασμάν. |
B | Αυτόματο σασμάν. |
C | Μηχανικό σασμάν. |
Ερώτηση 25 |
Για να διαπιστωθεί η καλή και ομαλή λειτουργία του συμπλέκτη «ξηράς τριβής»;
A | Μπορείτε να προβείτε σε έλεγχο αποσύμπλεξης και ολίσθησης. |
B | Πρέπει να απευθυνθείτε άμεσα σε συνεργείο. |
C | Μπορείτε να προβείτε σε έλεγχο τριβής. |
Ερώτηση 26 |
Κατά τον έλεγχο αποσύμπλεξης: αποσυμπλέκουμε με τον κινητήρα σε λειτουργία και σε περίπου 4 δευτερόλεπτα «βάζουμε» όπισθεν. Ο συμπλέκτης έχει πρόβλημα αν:
A | Διακοπεί η λειτουργία του κινητήρα. |
B | Ακουστεί θόρυβος. |
C | Δεν διακοπεί η λειτουργία του κινητήρα. |
Ερώτηση 27 |
Κατά τον έλεγχο ολίσθησης: επιλέγουμε μία «υψηλή» σχέση στο κιβώτιο με τον κινητήρα σε λειτουργία, «δένουμε» το χειρόφρενο, συμπλέκουμε και εκκινούμε. Ο συμπλέκτης έχει πρόβλημα αν:
A | Διακοπεί η λειτουργία του κινητήρα. |
B | Ακουστεί θόρυβος. |
C | Δεν διακοπεί η λειτουργία του κινητήρα. |
Ερώτηση 28 |
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα μηχανικό σύστημα γραναζιών μέσα σε ένα μεταλλικό κιβώτιο. Ο κύριος σκοπός του είναι:
A | Η μεταβολή της σχέσης μετάδοσης των στροφών μεταξύ του κινητήρα και του κεντρικού άξονα. |
B | Η μεταβολή της σχέσης μετάδοσης των στροφών μεταξύ του κινητήρα και του στροφαλοφόρου άξονα. |
C | Η μεταβολή της ταχύτητας κίνησης. |
Ερώτηση 29 |
Ο κεντρικός άξονας μετάδοσης κίνησης συνδέει:
A | Το κιβώτιο ταχυτήτων (σασμάν) με τον κινητήρα. |
B | Το κιβώτιο ταχυτήτων (σασμάν) με το διαφορικό. |
C | Τον κινητήρα με το διαφορικό. |
Ερώτηση 30 |
Το ηλεκτρονικό σύστημα ρύθμισης και αντιμετώπισης της ολίσθησης των κινητηρίων τροχών (ΑSR) υποκαθιστά:
A | Τον αναστολέα διαφορικού. |
B | Το ΑBS. |
C | Τους μειωτήρες κινητηρίων αξόνων. |
Ερώτηση 31 |
Το ηλεκτρονικό σύστημα ρύθμισης και αντιμετώπισης της ολίσθησης των κινητηρίων τροχών (ΑSR) παρεμβαίνει:
A | Στο σύστημα διεύθυνσης ή/και στην πίεση των εμπρόσθιων ελαστικών. |
B | Στο σύστημα πέδησης ή/και στην παροχή καυσίμου. |
C | Στο σύστημα διεύθυνσης ή/και στην πίεση των οπισθίων ελαστικών. |
Ερώτηση 32 |
Οι τροχοί είναι το μέσο επαφής του οχήματος με το οδόστρωμα. Βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα ελαστικό είναι:
A | Η διάμετρος του σώτρου (ζάντα), η εταιρεία παραγωγής του, οι δείκτες μέγιστης ικανότητας επιτάχυνσης σε σχέση με το φορτίο. |
B | Η διάμετρος του σώτρου, η ημερομηνία παραγωγής του, οι δείκτες μέγιστης ικανότητας φορτίου σε σχέση με την ταχύτητα. |
C | Ο όγκος του σώτρου (ζάντα), η ημερομηνία παραγωγής του, οι δείκτες μέγιστης ικανότητας επιτάχυνσης σε σχέση με το φορτίο. |
Ερώτηση 33 |
Τα φορτηγά έχουν συνήθως ελαστικά:
A | Ακτινωτά και χωρίς αεροθάλαμο. |
B | Σταυρωτά και χωρίς αεροθάλαμο. |
C | Σταυρωτά και με αεροθάλαμο. |
Ερώτηση 34 |
Η μειωμένη πίεση των ελαστικών συνεπάγεται:
A | Οικονομία καυσίμου, αλλά μεγαλύτερη φθορά στα ελαστικά. |
B | Οικονομία καυσίμου και μικρότερη φθορά στα ελαστικά. |
C | Μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και μεγαλύτερη φθορά στα ελαστικά. |
Ερώτηση 35 |
Το μέγεθος της ροπής είναι:
A | Το μέτρο της επίδρασης που ασκεί μία δύναμη κατά τη διάρκεια της περιστροφής ενός σώματος. |
B | Ο ρυθμός παραγωγής έργου. |
C | Η ποσότητα του καυσίμου που καταναλώνεται σε μία ώρα οδήγησης. |
Ερώτηση 36 |
Το μέγεθος της ισχύος είναι:
A | Το μέτρο της επίδρασης που ασκεί μία δύναμη κατά τη διάρκεια της περιστροφής ενός σώματος. |
B | Ο ρυθμός παραγωγής έργου. |
C | Η ποσότητα του καυσίμου που καταναλώνεται σε μία ώρα οδήγησης. |
Ερώτηση 37 |
Το μέγεθος της ειδικής κατανάλωσης είναι:
A | Το μέτρο της επίδρασης που ασκεί μία δύναμη κατά τη διάρκεια της περιστροφής ενός σώματος. |
B | Ο ρυθμός παραγωγής έργου. |
C | Η ποσότητα του καυσίμου που καταναλώνεται σε μία ώρα οδήγησης. |
Ερώτηση 38 |
Η καμπύλη ροπής παρέχει τη σχέση μεταξύ:
A | Της ροπής στρέψης του κινητήρα και των στροφών. |
B | Της ισχύος του κινητήρα και των στροφών. |
C | Της ειδικής κατανάλωσης του κινητήρα και των στροφών. |
Ερώτηση 39 |
Η καμπύλη ισχύος παρέχει τη σχέση μεταξύ:
A | Της ροπής στρέψης του κινητήρα και των στροφών. |
B | Της ισχύος του κινητήρα και των στροφών. |
C | Της ειδικής κατανάλωσης του κινητήρα και των στροφών. |
Ερώτηση 40 |
Η καμπύλη ειδικής κατανάλωσης παρέχει τη σχέση μεταξύ:
A | Της ροπής στρέψης του κινητήρα και των στροφών. |
B | Της ισχύος του κινητήρα και των στροφών. |
C | Της ειδικής κατανάλωσης του κινητήρα και των στροφών. |
Ερώτηση 41 |
Η ροπή αυξάνεται σταδιακά με την αύξηση των στροφών μέχρι ένα μέγιστο σημείο και μετά μειώνεται. Στα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, αυτό συμβαίνει περί:
A | Τις 1.000 στροφές ανά λεπτό. |
B | Τις 1.500 στροφές ανά λεπτό. |
C | Τις 2.000 στροφές ανά λεπτό. |
Ερώτηση 42 |
Η ισχύς αυξάνεται σταδιακά με την αύξηση των στροφών του κινητήρα μέχρι ένα μέγιστο σημείο και μετά μειώνεται. Στα πετρελαιοκίνητα φορτηγά αυτό συμβαίνει για αριθμό στροφών:
A | μεγαλύτερο απο αυτόν που αντιστοιχεί στη μέγιστη ροπή. |
B | ίσο με αυτόν που αντιστοιχεί στη μέγιστη ροπή. |
C | μικρότερο απο αυτόν που αντιστοιχεί στη μέγιστη ροπή. |
Ερώτηση 43 |
Αύξηση των στροφών του κινητήρα συνεπάγεται γενικώς μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Στα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, μεγαλύτερη οικονομία επιτυγχάνεται περί:
A | Τις 1.000 στροφές ανά λεπτό. |
B | Τις 1.500 στροφές ανά λεπτό. |
C | Τις 2.000 στροφές ανά λεπτό. |
Ερώτηση 44 |
Η ισχύς, η ροπή στρέψης και η κατανάλωση καυσίμου διαφοροποιούνται σημαντικά σε συνάρτηση με:
A | Το φορτίο και τις καιρικές συνθήκες. |
B | Το φορτίο και την ταχύτητα. |
C | Την ταχύτητα και τις καιρικές συνθήκες. |
Ερώτηση 45 |
Η ισχύς και η ροπή στρέψης διαφοροποιούνται σημαντικά σε συνάρτηση με:
A | Το φορτίο και τη διανυόμενη απόσταση. |
B | Την επιτάχυνση και τον αριθμό των στροφών. |
C | Την επιτάχυνση και το βάθος του πέλματος του ελαστικού. |
Ερώτηση 46 |
Το στροφόμετρο βρίσκεται στον πίνακα οργάνων του οχήματος και πληροφορεί τον οδηγό σχετικά με:
A | Τον αριθμό των στροφών/δευτερόλεπτο του κινητήρα. |
B | Τον αριθμό των στροφών ανά λεπτό του κινητήρα. |
C | Το μέσο ωριαίο αριθμό στροφών του κινητήρα. |
Ερώτηση 47 |
Τα στροφόμετρα διαθέτουν χρωματισμένες περιοχές ενδείξεων ανάλογα με το επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου. Οικονομικότερη κατανάλωση επιτυγχάνεται με οδήγηση:
A | Στην πράσινη περιοχή. |
B | Στην κίτρινη περιοχή. |
C | Στην κόκκινη περιοχή. |
Ερώτηση 48 |
Στα στροφόμετρα με μεταβλητή πράσινη περιοχή, το εύρος της:
A | Εξαρτάται από το εκάστοτε φορτίο. |
B | Εξαρτάται από το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο. |
C | Δεν εξαρτάται από το φορτίο. |
Ερώτηση 49 |
Στα στροφόμετρα με μεταβλητή πράσινη περιοχή, το εύρος της:
A | Εξαρτάται από την εκάστοτε ταχύτητα. |
B | Εξαρτάται από τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. |
C | Δεν εξαρτάται από την ταχύτητα. |
Ερώτηση 50 |
Η αλλαγή ταχυτήτων συνεπάγεται μεταβολή της ροπής στρέψης που μεταδίδεται από τον κινητήρα στους τροχούς (μέσω του συστήματος μετάδοσης κίνησης). Η αλλαγή σχέσης μετάδοσης πρέπει να γίνεται:
A | Στην πράσινη περιοχή του στροφόμετρου. |
B | Στην κίτρινη περιοχή του στροφόμετρου. |
C | Στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. |
Ερώτηση 51 |
Σε ανωφέρειες, η οδήγηση συνήθως γίνεται:
A | Στην πράσινη περιοχή του στροφόμετρου. |
B | Στην κίτρινη περιοχή του στροφόμετρου. |
C | Στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. |
Ερώτηση 52 |
Σε κατωφέρειες, συνιστάται η οδήγηση:
A | Στην πράσινη περιοχή του στροφόμετρου. |
B | Στην κίτρινη περιοχή του στροφόμετρου. |
C | Στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. |
Ερώτηση 53 |
Σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας, συνιστάται η οδήγηση:
A | Στην πράσινη περιοχή του στροφόμετρου. |
B | Στην κίτρινη περιοχή του στροφόμετρου. |
C | Στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. |
Ερώτηση 54 |
Το σύστημα πέδησης επιτρέπει την προοδευτική μείωση ή και το μηδενισμό της ταχύτητας κίνησης του οχήματος και:
A | Εξασφαλίζει οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. |
B | Η συχνή χρήση του περιορίζει την εκπομπή αερίων ρύπων. |
C | Εξασφαλίζει την ακινησία του ακόμη και σε οδούς με σημαντική κλίση. |
Ερώτηση 55 |
Η απόσταση ακινητοποίησης:
A | Είναι μεγαλύτερη όταν το όχημα έχει επιβάτες. |
B | Είναι μικρότερη όταν το όχημα έχει επιβάτες. |
C | Δεν εξαρτάται από την παρουσία επιβατών. |
Ερώτηση 56 |
Η απόσταση ακινητοποίησης ενός οχήματος:
A | Δεν εξαρτάται από το φορτίο. |
B | Εξαρτάται από το εκάστοτε φορτίο. |
C | Εξαρτάται από το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο. |
Ερώτηση 57 |
Το κύριο σύστημα πέδησης των βαρέων οχημάτων αποτελείται από τρία υποσυστήματα:
A | ΑΒS, ποδομοχλός πέδησης, πέδη στάθμευσης. |
B | Κύρια πέδη, ΑΒS, ποδομοχλό πέδησης. |
C | Κύρια πέδη, πέδη ανάγκης, πέδη στάθμευσης. |
Ερώτηση 58 |
Η πέδηση ανάγκης σε σχέση με την κυρία πέδηση:
A | Έχει μικρότερη απόδοση. |
B | Έχει μεγαλύτερη απόδοση. |
C | Έχει ίδια απόδοση. |
Ερώτηση 59 |
Η πέδη στάθμευσης (χειρόφρενο):
A | Λειτουργεί σε συνεργασία με το κύριο σύστημα στάθμευσης και η λειτουργία της είναι πνευματική. |
B | Λειτουργεί ανεξάρτητα του κύριου συστήματος πέδησης και η λειτουργία της είναι ηλεκτρική. |
C | Λειτουργεί ανεξάρτητα του κύριου συστήματος πέδησης και η λειτουργία της είναι μηχανική. |
Ερώτηση 60 |
Οι δείκτες πίεσης (μανόμετρα) που υπάρχουν στον πίνακα οργάνων του οχήματος μετρούν την πίεση:
A | Των κυκλωμάτων πέδησης. |
B | Των ελαστικών. |
C | Του κινητήρα. |
Ερώτηση 61 |
Το σύστημα φρένων με πεπιεσμένο αέρα είναι:
A | Αποκλειστικά πνευματικό. |
B | Αμιγώς πνευματικό ή υδροπνευματικό. |
C | Αποκλειστικά υδροπνευματικό. |
Ερώτηση 62 |
Ο πεπιεσμένος αέρας φτάνει μέχρι τα στοιχεία που επενεργούν επί των σιαγόνων των φρένων:
A | Σε αμιγώς πνευματικό σύστημα πέδησης. |
B | Τόσο σε αμιγώς πνευματικό όσο και σε υδροπνευματικό σύστημα πέδησης. |
C | Σε υδροπνευματικό σύστημα πέδησης. |
Ερώτηση 63 |
Η υγρασία μπορεί να μετατραπεί σε πάγο που επικάθεται στις βαλβίδες και τους αγωγούς, με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση των φρένων ή/και την πλήρη αστοχία τους. Αυτό συμβαίνει:
A | Σε χαμηλές θερμοκρασίες. |
B | Σε υψηλές θερμοκρασίες. |
C | Σε καιρό βροχής. |
Ερώτηση 64 |
Πατώντας τον ποδομοχλό πέδησης επιτρέπουμε:
A | Τη ροή υγρού φρένων. |
B | Τη ροή πεπιεσμένου αέρα. |
C | Τη ροή ηλεκτρικού ρεύματος. |
Ερώτηση 65 |
Η ιδιαιτερότητα του υδροπνευματικού συστήματος πέδησης έγκειται στο ότι:
A | Οι φυσούνες των φρένων αντικαθίστανται από σερβομηχανισμό. |
B | Ο πεπιεσμένοι αέρας αντικαθίσταται από νερό. |
C | Τα αεροφυλάκια πεπιεσμένου αέρα αντικαθίστανται από φιάλες υδρογόνου. |
Ερώτηση 66 |
Σερβομηχανισμός για την πέδηση υπάρχει:
A | Σε αμιγώς πνευματικό σύστημα πέδησης. |
B | Τόσο σε αμιγώς πνευματικό, όσο και σε υδροπνευματικό σύστημα πέδησης. |
C | Σε υδροπνευματικό σύστημα πέδησης. |
Ερώτηση 67 |
Αεροφυλάκια πεπιεσμένου αέρα υπάρχουν:
A | Σε αμιγώς πνευματικό σύστημα πέδησης. |
B | Τόσο σε αμιγώς πνευματικό όσο και σε υδροπνευματικό σύστημα πέδησης. |
C | Σε υδροπνευματικό σύστημα πέδησης. |
Ερώτηση 68 |
Το ΑΒS είναι ηλεκτρονικό σύστημα που έχει ως στόχο:
A | Την ταχεία μετάδοση της εντολής της επιβράδυνσης. |
B | Την πρόβλεψη και αποτροπή της ολίσθησης των κινητηρίων τροχών στη φάση της εκκίνησης ή στη φάση της επιτάχυνσης. |
C | Την πρόβλεψη και αποτροπή επερχόμενου «μπλοκαρίσματος» των τροχών εξαιτίας της πέδησης. |
Ερώτηση 69 |
ΑSR είναι ηλεκτρονικό σύστημα που έχει ως στόχο:
A | Την ταχεία μετάδοση της εντολής της επιβράδυνσης. |
B | Την πρόβλεψη και αποτροπή της ολίσθησης των κινητηρίων τροχών στη φάση της εκκίνησης ή στη φάση της επιτάχυνσης. |
C | Την πρόβλεψη και αποτροπή επερχόμενου ‘μπλοκαρίσματος’ τροχών εξαιτίας της πέδησης. |
Ερώτηση 70 |
Το ΕΒS είναι ηλεκτρονικό σύστημα που έχει ως στόχο:
A | Την ταχεία μετάδοση της εντολής της επιβράδυνσης. |
B | Την πρόβλεψη και αποτροπή της ολίσθησης των κινητηρίων τροχών στη φάση της εκκίνησης ή στη φάση της επιτάχυνσης. |
C | Την πρόβλεψη και αποτροπή επερχόμενου «μπλοκαρίσματος» των τροχών εξαιτίας της πέδησης. |
Ερώτηση 71 |
Οι αισθητήρες ενός συστήματος ΑΒS «μετρούν»:
A | Την ταχύτητα κίνησης του οχήματος. |
B | Τη διαφορά της ταχύτητας περιστροφής των κινητηρίων από αυτή των μη κινητηρίων τροχών. |
C | Την απόλυτη τιμή της ταχύτητας περιστροφής των τροχών. |
Ερώτηση 72 |
Η ενεργοποίηση του ΑΒS γενικώς:
A | Αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος. |
B | Μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος. |
C | Δεν μεταβάλλει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος. |
Ερώτηση 73 |
Όταν ενεργοποιείται το ΑΒS, ο οδηγός πρέπει:
A | Να απομακρύνει άμεσα το πόδι του από τον ποδομοχλό πέδησης. |
B | Να εξακολουθήσει να ασκεί κανονική πίεση στον ποδομοχλό πέδησης. |
C | Να ασκήσει μεγαλύτερη πίεση στον ποδομοχλό πέδησης. |
Ερώτηση 74 |
Οι αισθητήρες ενός συστήματος ΑSR. «μετρούν»:
A | Τη διαφορά της ταχύτητας περιστροφής των κινητηρίων από αυτή των μη κινητηρίων τροχών. |
B | Το συντελεστή πρόσφυσης τροχού-οδοστρώματος. |
C | Την απόλυτη ταχύτητα περιστροφής των τροχών. |
Ερώτηση 75 |
Το σύστημα ΑLB είναι:
A | Αυτόματος ρυθμιστής θερμοκρασίας. |
B | Αυτόματος ρυθμιστής πίεσης. |
C | Χειροκίνητος ρυθμιστής θερμοκρασίας. |
Ερώτηση 76 |
Το σύστημα ΑLB είναι μία ρυθμιστική βαλβίδα της δύναμης πέδησης σε συνάρτηση με:
A | Το φορτίο. |
B | Το συντελεστή πρόσφυσης. |
C | Την ταχύτητα. |
Ερώτηση 77 |
Ο περιοριστής ταχύτητας έχει ως σκοπό να περιορίσει την ταχύτητα του φορτηγού:
A | Ανάλογα με τα όρια ταχύτητας κάθε οδού. |
B | Σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκην. |
C | Κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο. |
Ερώτηση 78 |
Η αρχή λειτουργίας του περιοριστή ταχύτητας βασίζεται:
A | Στην επενέργεια επί του συστήματος πέδησης. |
B | Στον έλεγχο της παροχής καυσίμου στον κινητήρα. |
C | Στην άσκηση αντίστασης στην περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα. |
Ερώτηση 79 |
Η αρχή λειτουργίας των επιβραδυντών βασίζεται:
A | Στην επενέργεια επί του συστήματος πέδησης. |
B | Στον έλεγχο της θερμοκρασίας. |
C | Στην άσκηση αντίστασης στην περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα. |
Ερώτηση 80 |
Οι επιβραδυντές αξιοποιούνται καλύτερα σε υψηλά φορτία και κίνηση:
A | Σε κατωφέρειες μεγάλου μήκους ή/και έντονης κλίσης. |
B | Σε ανωφέρειες μεγάλου μήκους ή/και έντονης κλίσης. |
C | Σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας. |
Ερώτηση 81 |
Οι επιβραδυντές είναι «διατάξεις» που επιτρέπουν:
A | Τον περιορισμό της ταχύτητας κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο. |
B | Τον έλεγχο της ταχύτητας του οχήματος με ή χωρίς τη χρήση κάποιου από τα συστήματα πέδησης. |
C | Την επιβράδυνση του οχήματος σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. |
Ερώτηση 82 |
Το μηχανόφρενο (κλαπέτο) είναι επιβραδυντής που λειτουργεί με:
A | Μηδενισμό της παροχής πετρελαίου μέσω ποδομοχλού. |
B | Έγχυση λαδιού. |
C | Έλεγχο της ισχύος του ρεύματος. |
Ερώτηση 83 |
Ο υδραυλικός επιβραδυντής λειτουργεί με:
A | Μηδενισμό της παροχής πετρελαίου μέσω ποδομοχλού. |
B | Έγχυση λαδιού. |
C | Έλεγχο της ισχύον του ρεύματος. |
Ερώτηση 84 |
Ο ηλεκτρομαγνητικός επιβραδυντής λειτουργεί με:
A | Μηδενισμό της παροχής πετρελαίου μέσω ποδομοχλού. |
B | Έγχυση λαδιού. |
C | Έλεγχο της ισχύος του ρεύματος. |
Ερώτηση 85 |
Ο τύπος επιβραδυντή με τη χαμηλότερη εν γένει απόδοση είναι:
A | Το μηχανόφρενο. |
B | Ο υδραυλικός. |
C | Ο ηλεκτρομαγνητικός. |
Ερώτηση 86 |
Ο τύπος επιβραδυντή που παρουσιάζει προβλήματα υπερθέρμανσης είναι:
A | Το μηχανόφρενο. |
B | Ο υδραυλικός. |
C | Ο ηλεκτρομαγνητικός. |
Ερώτηση 87 |
Κατά τη λειτουργία των επιβραδυντών:
A | Αξιοποιείται η τριβή για την ανάπτυξη δύναμης πέδησης. |
B | Ανάβουν τα φώτα πέδησης. |
C | Απενεργοποιείται αυτόματα το ΑΒ5. |
Ερώτηση 88 |
Η εκτεταμένη χρήση των φρένων προκαλεί μείωση της απόδοσής τους λόγω:
A | Αύξησης της θερμοκρασίας. |
B | Πτώσης της πίεσης. |
C | Πτώσης της θερμοκρασίας. |
Ερώτηση 89 |
Η συνδυασμένη χρήση φρένων και επιβραδυντή:
A | Προκαλεί δυσλειτουργία στο σύστημα πέδησης. |
B | Συντελεί στην αύξηση της διάρκειας ζωής των φρένων. |
C | Προκαλεί υπερθέρμανση των φρένων. |
Ερώτηση 90 |
Η συνδυασμένη χρήση φρένων και επιβραδυντή:
A | Συνεπάγεται μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. |
B | Μειώνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα. |
C | Συμβάλλει στην εξοικονόμηση καυσίμου. |
Ερώτηση 91 |
Η συνδυασμένη χρήση φρένων και επιβραδυντή:
A | Συνεπάγεται μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. |
B | Μειώνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα. |
C | Προστατεύει το περιβάλλον. |
Ερώτηση 92 |
Η συνδυασμένη χρήση φρένων και επιβραδυντή:
A | Πρέπει να αποφεύγεται εντός πόλεων. |
B | Πρέπει πάντοτε να προτιμάται. |
C | Πρέπει να αποφεύγεται σε κατωφέρειες με έντονη κλίση. |
Ερώτηση 93 |
Σε μεγάλες κατηφόρες με τη συνδυασμένη χρήση φρένων και επιβραδυντή βασικά επιτυγχάνεται:
A | Επιτάχυνση. |
B | Διατήρηση της ταχύτητας ή ελαφρά επιβράδυνση. |
C | Ακινητοποίηση. |
Ερώτηση 94 |
Με την ενεργοποίηση του κεντρικού διακόπτη κίνδυνου:
A | Ο κινητήρας σταματά να λειτουργεί. |
B | Το όχημα ακινητοποιείται άμεσα. |
C | Τίθεται σε λειτουργία το ΑΒS. |
Ερώτηση 95 |
Με την ενεργοποίηση του κεντρικού διακόπτη κίνδυνου, διακόπτεται η παροχή ρεύματος. Παρά το γεγονός αυτό:
A | Ο κλιματισμός λειτουργεί. |
B | Ο ταχογράφος λειτουργεί. |
C | Ο κινητήρας λειτουργεί. |
Μόλις τελειώσετε, κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί. Αν δενέχετε ολοκληρώσει κάποιεσ ερωτήσεια θα μετρηθούν ως λάθος.
Αποτελέσματα
Υπαρχουν 95 ερωτήσεις ανολοκλήρωτες.
Ολοκληρώσατε
ερωτήσεις
ερώτηση
Το score σας είναι
Σωστά
Λάθος
Μερική-Βαθμολογία
Δεν τελειώσατε το Quiz. Αν φύγετε από την σελίδα, η μέχρι τώρα βαθμολογία σας θα χαθεί.
Correct Answer
You Selected
Not Attempted
Final Score on Quiz
Attempted Questions Correct
Attempted Questions Wrong
Questions Not Attempted
Total Questions on Quiz
Question Details
Results
Date
Score
Βοήθεια
Time allowed
minutes
seconds
Time used
Answer Choice(s) Selected
Question Text
Ολοκληρώθηκαν όλες
Χρειάζεστε περισσότερη εξάσκηση!
Συνέχιστε την προσπάθεια!
Οχι και άσχημα!
Πολύ καλά!
Εξαιρετικά !