Τεστ ΠΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ 2β
Έναρξη
Συγχαρητήρια - ολοκληρώσατε το quiz "Τεστ ΠΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ 2β".
Το score σας είναι: %%SCORE%% από %%TOTAL%%.
Η επίδοση σας αξιολογήθηκε ως: "%%RATING%%".
Οι απαντήσεις σας επισημαίνονται παρακάτω.
Ερώτηση 1 |
Οι δυνάμεις που ασκούνται στα κινούμενα οχήματα μπορεί να εφαρμόζονται:
A | Στον κινητήρα. |
B | Στο κέντρο στροφής. |
C | Στην επιφάνεια επαφής των τροχών με το οδόστρωμα. |
Ερώτηση 2 |
Οι δυνάμεις που ασκούνται στα κινούμενα οχήματα μπορεί να εφαρμόζονται:
A | Στον κινητήρα. |
B | Στην επιφάνεια επαφής ίου ελαστικού με τις ζάντες. |
C | Στο κέντρο βάρους. |
Ερώτηση 3 |
Η ενέργεια που έχουν τα οχήματα κατά την κίνηση τους λέγεται:
A | Ελκτική. |
B | Κινητική. |
C | Θερμική. |
Ερώτηση 4 |
Δυνάμεις που ασκούνται σε ένα όχημα, κατά την κίνηση του, είναι:
A | Η βαρύτητα, η τριβή, η έλξη. |
B | Η χημική, η θερμική, η ελκτική. |
C | Η θερμότητα και το παραγόμενο έργο. |
Ερώτηση 5 |
Δυνάμεις που ασκούνται σε ένα όχημα, κατά την κίνηση του, μπορεί να είναι:
A | Η φυγόκεντρος και η κεντρομόλος. |
B | Η ισχύς και η απόδοση. |
C | Η θερμότητα και το παραγόμενο έργο. |
Ερώτηση 6 |
Η ενέργεια που έχουν τα οχήματα κατά την κίνηση τους προέρχεται από τον κινητήρα και μετατρέπεται τελικά σε:
A | Αιολική ενέργεια. |
B | Ατμοσφαιρικούς ρύπους. |
C | θερμότητα. |
Ερώτηση 7 |
Η βαρύτητα είναι η ιδιότητα των υλικών σωμάτων να:
A | Έλκουν άλλα υλικά σώματα. |
B | Παραμένουν σε επαφή με το έδαφος. |
C | Αντιστέκονται σε μεταβολές του βάρους τους. |
Ερώτηση 8 |
Η μάζα ενός σώματος είναι η ποσότητα:
A | Των κιλών του. |
B | Της ύλης του. |
C | Του όγκου του. |
Ερώτηση 9 |
Όταν ένα όχημα είναι σταθμευμένο σε επίπεδη επιφάνεια, ασκείται σε αυτό:
A | Δύναμη βαρύτητας. |
B | Φυγόκεντρος δύναμη. |
C | Ελκτική δύναμη. |
Ερώτηση 10 |
Το κέντρο βάρους ενός οχήματος:
A | Είναι σταθερό. |
B | Μεταβάλλεται ανάλογα με το φορτίο. |
C | Μεταβάλλεται ανάλογα με την κλίση της οδού. |
Ερώτηση 11 |
Το κέντρο βάρους ενός οχήματος:
A | Είναι σταθερό. |
B | Μεταβάλλεται ανάλογα με την κλίση της οδού. |
C | Μεταβάλλεται ανάλογα με τον τρόπο φόρτωσης. |
Ερώτηση 12 |
Η επίδραση της δύναμης του βάρους στην κίνηση του οχήματος:
A | Είναι σταθερή. |
B | Μεταβάλλεται ανάλογα με την κλίση της οδού. |
C | Μεταβάλλεται ανάλογα με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος. |
Ερώτηση 13 |
Κατά την κίνηση σε ανωφέρεια, η επίδραση της δύναμης της βαρύτητας -σε σχέση με την επίδραση της σε επίπεδη επιφάνεια- οδηγεί σε:
A | Απαίτηση για μεγαλύτερη δύναμη πέδησης για έλεγχο του οχήματος. |
B | Απαίτηση για μικρότερη ελκτική δύναμη για την εμπρόσθια κίνηση του οχήματος. |
C | Μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης. |
Ερώτηση 14 |
Κατά την κίνηση σε ανωφέρεια, η επίδραση της δύναμης της βαρύτητας -σε σχέση με την επίδραση της σε επίπεδη επιφάνεια- οδηγεί σε:
A | Απαίτηση για μικρότερη δύναμη πέδησης για έλεγχο του οχήματος. |
B | Απαίτηση για μικρότερη ελκτική δύναμη για την εμπρόσθια κίνηση του οχήματος. |
C | Μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης. |
Ερώτηση 15 |
Κατά την κίνηση σε ανωφέρεια, η επίδραση της δύναμης της βαρύτητας -σε σχέση με την επίδραση της σε επίπεδη επιφάνεια- οδηγεί σε:
A | Απαίτηση για μεγαλύτερη δύναμη πέδησης για έλεγχο του οχήματος. |
B | Απαίτηση για μεγαλύτερη ελκτική δύναμη για την εμπρόσθια κίνηση του οχήματος. |
C | Μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης. |
Ερώτηση 16 |
Σε κίνηση σε κατωφέρεια, η δύναμη της βαρύτητας συμβάλλει στη:
A | Μείωση της ταχύτητας κίνησης του οχήματος. |
B | Μείωση της απαιτούμενης δύναμης πέδησης για έλεγχο του οχήματος. |
C | Αύξηση της απόστασης ακινητοποίησης. |
Ερώτηση 17 |
Σε κίνηση σε κατωφέρεια, η δύναμη της βαρύτητας συμβάλλει στη:
A | Μείωση της ταχύτητας κίνησης του οχήματος. |
B | Αύξηση της απαιτούμενης δύναμης πέδησης για έλεγχο του οχήματος. |
C | Μείωση της απόστασης ακινητοποίησης. |
Ερώτηση 18 |
Κατά την οδήγηση σε κατωφέρεια, συνιστάται:
A | Η διατήρηση σταθερής ταχύτητας μέσω της άσκησης σταθερής πίεσης επί του ποδομοχλού πέδησης. |
B | Η τοποθέτηση του συμπλέκτη στη «νεκρά» θέση για εξοικονόμηση ‘καυσίμου’. |
C | Η επιλογή κατάλληλης σχέσης ταχύτητας και η ελαχιστοποίηση της χρήσης των φρένων. |
Ερώτηση 19 |
Κατά την κίνηση σε κατωφέρεια, σε σχέση με την οδήγηση σε επίπεδη επιφάνεια:
A | μειώνεται. |
B | δεν αλλάζει. |
C | αυξάνεται. |
Ερώτηση 20 |
Κατά την οδήγηση σε ανωφέρεια, η δύναμη της βαρύτητας:
A | Μπορεί να αξιοποιηθεί για επιβράδυνση. |
B | Προκαλεί αύξηση της απόστασης ακινητοποίησης. |
C | Μπορεί να αξιοποιηθεί για επιτάχυνση. |
Ερώτηση 21 |
Το φορτίο του οχήματος είναι μία πρόσθετη δύναμη που ασκείται σε αυτό:
A | Μόνο όταν είναι σε στάση. |
B | Είτε είναι σε στάση είτε κινείται. |
C | Μόνο όταν κινείται. |
Ερώτηση 22 |
Ένα φορτηγό έχει μεικτό βάρος 16 τόνους και μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 19 τόνους. Το απόβαρό του είναι 11.500 κιλά. Το ωφέλιμο φορτίο του είναι:
A | 7,5 τόνοι. |
B | 4,5 τόνοι. |
C | 4 τόνοι. |
Ερώτηση 23 |
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, το οποίο αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, αντιστοιχεί στο:
A | απόβαρό. |
B | ωφέλιμο φορτίο. |
C | μεικτό βάρος. |
Ερώτηση 24 |
Ένα φορτηγό έχει απόβαρο 12 τόνων. Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, όπως αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του, ανέρχεται στα 26,000 κιλα. Το βάρος του φορτίου του δεν μπορεί να υπερβαίνει τους:
A | 26.000 κιλα |
B | 22.000 κιλά |
C | 14.000 κιλά |
Ερώτηση 25 |
Ένα φορτηγό έχει απόβαρο 12 τόνων. Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος, όπως αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του, ανέρχεται στα 26.000 κιλα . Το μεικτό βάρος του δεν μπορεί να υπερβαίνει τα:
A | 26.000 κιλά |
B | 22.000 κιλά |
C | 14.000 κιλα |
Ερώτηση 26 |
Το φορτίο ενός οχήματος κατανέμεται:
A | Στους άξονες και μέσω αυτών στους τροχούς. |
B | Στα κέντρα βάρους του και, στη συνέχεια, στους τροχούς. |
C | Ομοιόμορφα σε όλο το πλάτος της οδού. |
Ερώτηση 27 |
«Υπερφόρτωση ενός άξονα» σημαίνει ότι έχει γίνει υπέρβαση:
A | Του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους του οχήματος. |
B | Της φέρουσας ικανότητας του άξονα. |
C | Του μέγιστου επιτρεπόμενου φορτίου του οχήματος. |
Ερώτηση 28 |
«Υπερφόρτωση ενός οχήματος» σημαίνει ότι έχει γίνει υπέρβαση:
A | Του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους. |
B | Της φέρουσας ικανότητας του άξονα. |
C | Του μέγιστου επιτρεπόμενου φορτίου. |
Ερώτηση 29 |
Η υπερφόρτωση προκαλεί:
A | Μείωση της καταπόνησης των τροχών. |
B | Αύξηση της απόδοσης του συστήματος πέδησης. |
C | Αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. |
Ερώτηση 30 |
Η υπερφόρτωση προκαλεί μείωση:
A | Της καταπόνησης των τροχών. |
B | Της απόδοσης του συστήματος πέδησης. |
C | Της κατανάλωσης καυσίμου. |
Ερώτηση 31 |
Τριβή ονομάζεται:
A | Η αντίσταση του κινητήρα στην εμπρόσθια κίνηση του οχήματος. |
B | Η θερμότητα που εκλύεται όταν δύο επιφάνειες έρχονται σε επαφή. |
C | Η αντίσταση που αναπτύσσεται μεταξύ δύο επιφανειών, οι οποίες έρχονται σε επαφή. |
Ερώτηση 32 |
Το μέγεθος της τριβής μεταξύ ελαστικού και οδοστρώματος είναι ανεξάρτητο από:
A | Το είδος των επιφανειών που έρχονται οε επαφή. |
B | Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος. |
C | Το μεικτό βάρος του οχήματος. |
Ερώτηση 33 |
Η τριβή μεταξύ ελαστικού και παγωμένου οδοστρώματος είναι (σε σχέση με την τριβή μεταξύ ελαστικού και στεγνού οδοστρώματος):
A | Μεγαλύτερη. |
B | Μικρότερη. |
C | Ίδια. |
Ερώτηση 34 |
Όταν η δύναμη τριβής αυξάνεται, ο συντελεστής πρόσφυσης εν γένει:
A | Μειώνεται. |
B | Αυξάνεται. |
C | Δεν μεταβάλλεται. |
Ερώτηση 35 |
Όταν η δύναμη τριβής αυξάνεται, η ευχέρεια ελέγχου του οχήματος:
A | Είναι εν γένει μεγαλύτερη. |
B | Είναι εν γένει μικρότερη. |
C | Δεν μεταβάλλεται. |
Ερώτηση 36 |
Η πρόσφυση δεν εξαρτάται:
A | Από τις καιρικές συνθήκες. |
B | Από το βάρος του οδηγού. |
C | Από τον όγκο του οχήματος. |
Ερώτηση 37 |
Όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος, παγωμένος ή έχει λάδια, συνιστάται εν γένει:
A | Η μείωση της ταχύτητας κίνησης. |
B | Η αύξηση της ταχύτητας κίνησης. |
C | Η απότομη πίεση του ποδομοχλού πέδησης. |
Ερώτηση 38 |
Για τον πλήρη έλεγχο του οχήματος, η ελκτική δύναμη σε σχέση με την τριβή πρέπει να είναι:
A | Μικρότερη. |
B | Ίση. |
C | Μεγαλύτερη. |
Ερώτηση 39 |
Η δύναμη έλξης είναι πιθανότερο να υπερβεί την τριβή:
A | Σε ανωφέρεια. |
B | Σε κατωφέρεια. |
C | Σε στροφή. |
Ερώτηση 40 |
Ένας μπλοκαρισμένος τροχός δεν παρέχει καθόλου δύναμη έλξης για:
A | Επιβράδυνση. |
B | Στροφή. |
C | Επιτάχυνση. |
Ερώτηση 41 |
Αν ένα σώμα κινείται ευθύγραμμα και ασκήσουμε σε αυτό μια δύναμη κάθετη στην τροχιά του, τότε το σώμα θα αρχίσει να:
A | Κινείται κατά τη διεύθυνση της δύναμης που του ασκήθηκε. |
B | Κάνει ευθύγραμμη ταλάντωση. |
C | Διαγράφει καμπύλη τροχιά. |
Ερώτηση 42 |
Η φυγόκεντρος δύναμη εκφράζει την τάση του περιστρεφόμενου σώματος να:
A | Απομακρυνθεί από ίο κέντρο περιστροφής του. |
B | Πλησιάσει το κέντρο περιστροφής του. |
C | Ταλαντώνεται γύρω από το κέντρο περιστροφής του. |
Ερώτηση 43 |
Το μέτρο της φυγόκεντρου δύναμης είναι σε σχέση με το μέτρο της κεντρομόλου:
A | Μικρότερο. |
B | Ίσο. |
C | Μεγαλύτερο. |
Ερώτηση 44 |
Η κεντρομόλος δύναμη στο αυτοκίνητο εξασφαλίζεται από:
A | Τα ελαστικά. |
B | Την ανάρτηση. |
C | Τα φρένα. |
Ερώτηση 45 |
Όταν η μάζα ενός σώματος διπλασιάζεται, το μέτρο της κεντρομόλου δύναμης:
A | Υποδιπλασιάζεται. |
B | Διπλασιάζεται. |
C | Τετραπλασιάζεται. |
Ερώτηση 46 |
Όταν η ακτίνα της τροχιάς ενός σώματος διπλασιάζεται, το μέτρο της κεντρομόλου δύναμης:
A | Υποδιπλασιάζεται. |
B | Διπλασιάζεται. |
C | Τετραπλασιάζεται. |
Ερώτηση 47 |
Σε μία απότομη στροφή, η φυγόκεντρος δύναμη ωθεί τους επιβάτες προς:
A | Το δάπεδο του λεωφορείου. |
B | Το εξωτερικό της στροφής. |
C | Το εσωτερικό της στροφής. |
Ερώτηση 48 |
Μεταξύ των παρακάτω περιπτώσεων, μικρότερη δύναμη απαιτείται:
A | Για την εκκίνηση ενός λεωφορείου. |
B | Για τη διατήρηση σταθερής ταχύτητας. |
C | Για την ακινητοποίηση ενός λεωφορείου. |
Ερώτηση 49 |
Αδράνεια ενός οχήματος ονομάζεται:
A | Η δύναμη που αδρανοποιεί το όχημα στο συνεργείο. |
B | Η δύναμη που βοηθά το όχημα στην επιβράδυνση. |
C | Η αντίσταση στην αλλαγή της κατάστασης κίνησης του. |
Ερώτηση 50 |
Ορμή ενός οχήματος ονομάζεται:
A | Η ταχύτητα με την οποία εισέρχεται σε στροφή. |
B | Η δύναμη που διατηρεί το όχημα σε κίνηση. |
C | Η αντίσταση στην αλλαγή της κατάστασης κίνησης του. |
Ερώτηση 51 |
Το φορτίο φορτηγού επηρεάζεται:
A | απο την ορμή αλλά όχι απο την αδράνεια. |
B | Από την αδράνεια, αλλά όχι από την ορμή. |
C | Και από την ορμή και από την αδράνεια. |
Ερώτηση 52 |
Η επιτάχυνση ωθεί το φορτίο:
A | Προς την κατεύθυνση κίνησης του οχήματος. |
B | Αντίθετα προς την κατεύθυνση κίνησης του οχήματος. |
C | Προς το εσωτερικό της στροφής. |
Ερώτηση 53 |
Η επιβράδυνση ωθεί το φορτίο:
A | Προς την κατεύθυνση κίνησης του οχήματος. |
B | Αντίθετα προς την κατεύθυνση κίνησης του οχήματος. |
C | Προς το εξωτερικό της στροφής. |
Ερώτηση 54 |
Οι δυνατοί άνεμοι που πνέουν πλάγια στην κατεύθυνση ενός δρόμου είναι δυνατόν να επηρεάσουν την κίνηση των οχημάτων. Αυτό συμβαίνει συνήθως:
A | Εκτός κατοικημένων περιοχών. |
B | Εντός κατοικημένων περιοχών. |
C | Μέσα σε σήραγγες. |
Ερώτηση 55 |
Ο έντονος πλευρικός άνεμος ασκεί στο λεωφορείο πλευρική δύναμη, η οποία επιδρά στην ευστάθεια του:
A | ευμενώς |
B | δυσμενώς |
C | ευμενώς ή δυσμενώς ανάλογα με την κλίση της οδού. |
Ερώτηση 56 |
Η αστάθεια λόγω έντονου πλευρικού ανέμου αντιμετωπίζεται με:
A | Αύξηση της ταχύτητας. |
B | Μείωση της σχέσης μετάδοσης και αύξηση των στροφών κινητήρα. |
C | Μείωση της ταχύτητας κίνησης. |
Ερώτηση 57 |
Σε ξαφνική ριπή ανατολικού ανέμου, συνιστάται:
A | Ελαφρά στροφή του τιμονιού προς τα δυτικά. |
B | Ελαφρά στροφή του τιμονιού προς τα ανατολικά. |
C | Ελαφρά στροφή του τιμονιού προς τα νότια. |
Ερώτηση 58 |
Η ευστάθεια ενός οχήματος είναι η αντίσταση του:
A | Στην ανατροπή. |
B | Στη μεταβολή της κινητικής του κατάστασης. |
C | Στους χειρισμούς του οδηγού. |
Ερώτηση 59 |
Η ευστάθεια ενός οχήματος είναι μεγαλύτερη όταν:
A | Το κέντρο βάρους είναι ψηλά. |
B | Η κατανομή του βάρους επί των αξόνων είναι ομοιόμορφη. |
C | Το βάρος του οχήματος συγκεντρώνεται σε έναν άξονα. |
Ερώτηση 60 |
Κατά την οδήγηση φορτηγού, πρέπει γενικώς να αποφεύγεται:
A | Η προοδευτική επιτάχυνση και επιβράδυνση. |
B | Η διατήρηση σταθερής ταχύτητας. |
C | Η απότομη σύμπλεξη και αποσύμπλεξη. |
Ερώτηση 61 |
Κατά την οδήγηση φορτηγού, πρέπει γενικώς να αποφεύγεται:
A | Η απότομη επιτάχυνση και επιβράδυνση. |
B | Η διατήρηση σταθερής ταχύτητας. |
C | Η ήπια σύμπλεξη και αποσύμπλεξη. |
Ερώτηση 62 |
Η ορθολογική οδήγηση:
A | Περιλαμβάνει την αμυντική και οικονομική οδήγηση. |
B | Προϋποθέτει την οδήγηση οχημάτων τελευταίας τεχνολογίας. |
C | Πρέπει να καταγράφεται στον ψηφιακό ταχογράφο. |
Ερώτηση 63 |
Με την οικολογική και οικονομική οδήγηση δεν επιτυγχάνεται:
A | Μείωση των οδικών ατυχημάτων. |
B | Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. |
C | Αύξηση των εκπομπών αερίων ρύπων. |
Ερώτηση 64 |
Η οικολογική και οικονομική οδήγηση είναι ένα μέτρο πολιτικής αντιμετώπισης;
A | Της κλιματικής αλλαγής. |
B | Της κυκλοφοριακής συμφόρησης. |
C | Της εισόδου στο Δακτύλιο της Αθήνας. |
Ερώτηση 65 |
Η εφαρμογή της ορθολογικής οδήγησης αποφέρει μείωση:
A | Της ηχορύπανσης. |
B | Της οικονομίας καυσίμου. |
C | Στα τέλη κυκλοφορίας. |
Ερώτηση 66 |
Η ακριβής πίεση των ελαστικών πρέπει να ελέγχεται το αργότερο:
A | 1 φορά το εξάμηνο. |
B | 1 φορά το μήνα. |
C | 1 φορά το χρόνο. |
Ερώτηση 67 |
Μικρότερη πίεση ελαστικών, σε σχέση με την προβλεπόμενη, συνεπάγεται:
A | Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. |
B | Αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. |
C | Μείωση του κόστους συντήρησης. |
Ερώτηση 68 |
Όταν η ταχύτητα κίνησης ενός οχήματος διπλασιάζεται, η αεροδυναμική αντίσταση:
A | Υποδιπλασιάζεται. |
B | Διπλασιάζεται. |
C | Τετραπλασιάζεται. |
Ερώτηση 69 |
Όταν η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνεται, η κατανάλωση καυσίμου
A | Παραμένει σταθερή. |
B | Μειώνεται. |
C | Αυξάνεται. |
Ερώτηση 70 |
Οικονομία καυσίμου επιτυγχάνεται οδηγώντας με την:
A | Υψηλότερη δυνατή σχέση μετάδοσης. |
B | Μικρότερη δυνατή σχέση μετάδοσης. |
C | Όπισθεν. |
Ερώτηση 71 |
Το σύστημα (έλεγχος πλοήγησης) cruise control συμβάλλει στην εξοικονόμηση καυσίμου, αφού βοηθά τον οδηγό:
A | Να οδηγεί με σταθερή ταχύτητα. |
B | Να επιβραδύνει ομαλά. |
C | Να επιταχύνει ομαλά. |
Ερώτηση 72 |
Οικονομία καυσίμου επιτυγχάνεται οδηγώντας με:
A | Υψηλές στροφές του κινητήρα. |
B | Χαμηλές στροφές του κινητήρα. |
C | Διαρκείς εναλλαγές σχέσεων μετάδοσης. |
Ερώτηση 73 |
Συχνή πίεση στον ποδομοχλό επιτάχυνσης (γκάζι) αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου διότι προκαλεί:
A | Τον εμπλουτισμό του καυσίμου κατά την επιτάχυνση. |
B | Φθορά στο σύστημα πέδησης. |
C | Ηχορύπανση. |
Ερώτηση 74 |
Ακόμη και η παραμικρή πίεση του ποδομοχλού επιτάχυνσης (γκάζι):
A | Έχει αρνητική επίδραση στην κατανάλωση. |
B | Δεν επηρεάζει την κατανάλωση. |
C | Έχει θετική επίδραση στην ευστάθεια. |
Ερώτηση 75 |
'Όταν μια μεταφορά παρουσιάζει χρονική καθυστέρηση, ο οδηγός πρέπει να:
A | αυξήσει οπωσδήποτε την ταχύτητα του οχήματος |
B | φτάσει έγκαιρα στον προορισμό του |
C | μην παραλείψει τα υποχρεωτικά διαλείμματα |
Ερώτηση 76 |
Το μεταφερόμενο φορτίο
A | απαγορεύεται να προεξέχει από το αμάξωμα |
B | απαγορεύεται να προεξέχει περισσότερο από το 20% του μήκους του αμαξώματος |
C | απαγορεύεται να προεξέχει περισσότερο από το 30% του μήκους του αμαξώματος |
Ερώτηση 77 |
Ο οδηγός φορτηγού είναι υπεύθυνος
A | μονό για την έγκαιρη μεταφορά του φορτίου |
B | αποκλειστικά για τη σωστή οδήγηση |
C | για το Βάρος και την ασφάλιση του φορτίου |
Ερώτηση 78 |
Όταν το φορτηγό είναι υπερφορτωμένο, ευθύνονται
A | οι αστυνομικές αρχές |
B | ο οδηγός του οχήματος |
C | και οι δυο |
Ερώτηση 79 |
Η ασφαλής φόρτωση δεν είναι ευθύνη
A | του οδηγού |
B | των αστυνομικών αρχών |
C | του υπεύθυνου της φόρτωσης |
Ερώτηση 80 |
Μετά από ένα απότομο φρενάρισμα το φορτίο μπορεί να μην είναι ασφαλές.
A | Ο οδηγός πρέπει να συνεχίσει με πιο χαμηλή ταχύτητα |
B | Ο οδηγός πρέπει να ενημερώσει τις αστυνομικές αρχές |
C | Ο οδηγός πρέπει να σταματήσει για να ελέγξει το φορτίο |
Ερώτηση 81 |
Κατά τη φόρτωση ενός φορτηγού
A | καλό είναι να φορτώνουμε σε πλάτος και όχι σε ύψος |
B | τα βαριά κιβώτια πρέπει να τοποθετούνται κοντά στα πλαϊνά τοιχώματα |
C | το κέντρο βάρους του φορτίου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ψηλότερα |
Ερώτηση 82 |
Όταν έχουμε πολλά φορτία διαφορετικού βάρους, το βαρύτερο
A | Δεν τοποθετείται στον διαμήκη άξονα του οχήματος |
B | τοποθετείται στα πλαϊνά τοιχώματα του οχήματος |
C | τοποθετείται στον διαμήκη άξονα του οχήματος |
Ερώτηση 83 |
Τα κυλινδρικά φορτία (π.χ. βαρέλια) μπορούν να τοποθετηθούν όρθια, εάν
A | το μήκος των κυλίνδρων είναι μικρότερο από το διπλάσιο της διαμέτρου |
B | το μήκος των κυλίνδρων είναι μεγαλύτερο από το διπλάσιο της διαμέτρου |
C | το μήκος των κυλίνδρων είναι μεγαλύτερο από το τριπλάσιο της διαμέτρου |
Ερώτηση 84 |
Κατά τη μεταφορά μη συσκευασμένης ξυλείας σε όχημα με πλευρικά τοιχώματα, αν το ύψος του φορτίου είναι λίγο μεγαλύτερο από το ύψος του μπροστινού, των παραπλεύρων και των πίσω πλευρών του οχήματος τότε
A | δεν θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η μεταφορά |
B | θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν πρόσθετα μέσα πρόσδεσης |
C | θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί άλλο όχημα μεταφοράς |
Ερώτηση 85 |
Κατά τη μεταφορά κορμών δέντρου τα οχήματα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με παράπλευρους ορθοστάτες
A | οι οποίοι πρέπει να φτάνουν μέχρι το ύψος του φορτίου |
B | οι οποίοι δεν πρέπει να ξεπερνούν το ύψος του φορτίου |
C | οι οποίοι πρέπει υποχρεωτικά να έχουν διπλάσιο ύψος από το ύψος του φορτίου |
Ερώτηση 86 |
Όταν οι κορμοί στηρίζονται με ορθοστάτες, οι άκρες των κορμών
A | θα πρέπει να προεξέχουν τουλάχιστον 30 cm από τους ορθοστάτες |
B | πρέπει να προεξέχουν πέρα από τους ορθοστάτες |
C | θα πρέπει να προεξέχουν το πολύ 30 cm από τους ορθοστάτες |
Ερώτηση 87 |
Το δίχτυ
A | χρησιμοποιείται για να συγκρατήσει φορτία όπως η άμμος, τα μεταλλεύματα κ.λπ. |
B | πρέπει να διαθέτει οπές μεγαλύτερες από τα μεταφερόμενα αντικείμενα |
C | πρέπει να είναι ανθεκτικό ώστε να συγκρατεί τα μεταφερόμενα αντικείμενα |
Ερώτηση 88 |
Κατά τη μεταφορά παλετών
A | το φορτίο πρέπει να ασφαλιστεί στην παλέτα |
B | πρέπει η παλέτα να ασφαλιστεί στο όχημα |
C | πρέπει και το φορτίο να ασφαλιστεί στην παλέτα και η παλέτα στο όχημα |
Ερώτηση 89 |
Κατά την ασφάλιση παλετών η μέθοδος συγκράτησης του φορτίου που χρησιμοποιείται δεν εξαρτάται
A | από τον τύπο και το Βάρος του οχήματος |
B | από την ταχύτητα του οχήματος |
C | από τα σημεία αγκυρωσης |
Ερώτηση 90 |
Όταν φορτώνονται μεικτά φορτία
A | τα μεγάλα κιβώτια πρέπει να τοποθετούνται στο κέντρο, ενώ τα μικρότερα πρέπει να αποτελούν τα εξωτερικά τοιχώματα του φορτίου |
B | τα βαριά αντικείμενα πρέπει να αποτελούν τη βάση και το κεντρικό μέρος του φορτίου, ενώ τα ελαφριά αντικείμενα πρέπει να αποτελούν το πάνω και τα πλαϊνά μέρη του φορτίου |
C | Ανομοιόμορφα αντικείμενα δεν πρέπει να τοποθετούνται στο επάνω μέρος του φορτίου |
Ερώτηση 91 |
Το άθροισμα της αντοχής των σημείων αγκύρωσης και στις δυο πλευρές του οχήματος
A | δε θα πρέπει να είναι μικρότερο από το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο του οχήματος |
B | δε θα πρέπει να είναι μικρότερο από το μισό του μέγιστου επιτρεπόμενου φορτίου του οχήματος |
C | δε θα πρέπει να είναι μικρότερο από το 1/4 του μέγιστου επιτρεπόμενου φορτίου του οχήματος |
Ερώτηση 92 |
Το πλάτος της μετώπης
A | θα πρέπει να είναι μικρότερο από το πλάτος της πλατφόρμας φόρτωσης |
B | δε θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το πλάτος της καμπίνας του οχήματος |
C | θα πρέπει να είναι ίσο με το πλάτος της πλατφόρμας φόρτωσης |
Ερώτηση 93 |
Όταν βρέχονται τα σχοινιά
A | δεν πρέπει να ξαναχρησιμοποιούνται |
B | δεν πρέπει να στεγνώνουν με φυσικό τρόπο |
C | μειώνεται η αντοχή τους |
Ερώτηση 94 |
Τα σχοινιά που χρησιμοποιούνται για την ασφάλιση του φορτίου θα πρέπει να
A | έχουν ελάχιστη διάμετρο 10 mm |
B | είναι το πολύ τρίκλωνα |
C | έχουν ελάχιστη διάμετρο 8 mm |
Ερώτηση 95 |
Η διάμετρος των συρματόσχοινων
A | πρέπει να μην είναι μικρότερη από 8 mm |
B | πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 12 mm |
C | δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο |
Ερώτηση 96 |
Όταν σκεπάζετε το φορτίο με περισσότερα από ένα καλύμματα
A | Πρέπει να αρχίσετε με το πιο πίσω κάλυμμα καταλήγοντας προς τα εμπρός |
B | πρέπει όλα τα καλύμματα να είναι από πλαστικό |
C | πρέπει να αρχίσετε με τα μπροστινά καλύμματα καταλήγοντας προς τα πίσω |
Ερώτηση 97 |
Όταν το όχημα είναι άδειο
A | οι κουρτίνες δε χρειάζεται να ασφαλιστούν |
B | οι κουρτίνες ασφαλίζονται όπως και όταν το όχημα είναι γεμάτο |
C | πρέπει να ασφαλίζονται και οι δύο πλευρές της κουρτίνας στο ένα άκρο του οχήματος |
Ερώτηση 98 |
Οι κουρτίνες
A | Χρησιμοποιούνται ως μέσο συγκράτησης του φορτίου |
B | προστατεύουν το φορτίο από τις καιρικές συνθήκες |
C | ασφαλίζουν επαρκώς το φορτίο |
Ερώτηση 99 |
Όταν ένα όχημα με φορτίο μεταφέρεται σε πλοίο
A | πρέπει να χρησιμοποιούνται τα ίδια συστήματα ασφάλισης με αυτά που χρησιμοποιούνται για την ασφάλιση φορτίου που μεταφέρεται οδικώς |
B | αρκεί η ασφάλιση του φορτίου στο όχημα |
C | είναι απαραίτητη η ασφάλιση του οχήματος στο πλοίο |
Ερώτηση 100 |
Πα τη σωστή τοποθέτηση του φορτίου σχετικά με το κέντρο βάρους του επιλέξτε το σωστό σχήμα
A | Κέντρο |
B | Δεξιά |
C | Αριστερά |
Ερώτηση 101 |
Επιλέξτε ποιος από τους παρακάτω είναι σωστός τρόπος τοποθέτησης του φορτίου
A | Μπροστά από τον πίσω άξονα |
B | Τέρμα μπροστά |
C | Τέρμα πίσω |
Μόλις τελειώσετε, κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί. Αν δενέχετε ολοκληρώσει κάποιεσ ερωτήσεια θα μετρηθούν ως λάθος.
Αποτελέσματα
Υπαρχουν 101 ερωτήσεις ανολοκλήρωτες.
Ολοκληρώσατε
ερωτήσεις
ερώτηση
Το score σας είναι
Σωστά
Λάθος
Μερική-Βαθμολογία
Δεν τελειώσατε το Quiz. Αν φύγετε από την σελίδα, η μέχρι τώρα βαθμολογία σας θα χαθεί.
Correct Answer
You Selected
Not Attempted
Final Score on Quiz
Attempted Questions Correct
Attempted Questions Wrong
Questions Not Attempted
Total Questions on Quiz
Question Details
Results
Date
Score
Βοήθεια
Time allowed
minutes
seconds
Time used
Answer Choice(s) Selected
Question Text
Ολοκληρώθηκαν όλες
Χρειάζεστε περισσότερη εξάσκηση!
Συνέχιστε την προσπάθεια!
Οχι και άσχημα!
Πολύ καλά!
Εξαιρετικά !