Τεστ ΠΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ 5
Έναρξη
Συγχαρητήρια - ολοκληρώσατε το quiz "Τεστ ΠΕΙ ΦΟΡΤΗΓΟ 5".
Το score σας είναι: %%SCORE%% από %%TOTAL%%.
Η επίδοση σας αξιολογήθηκε ως: "%%RATING%%".
Οι απαντήσεις σας επισημαίνονται παρακάτω.
Ερώτηση 1 |
Σε περίπτωση κλαταρίσματος ελαστικών φορτηγού, ο κίνδυνος απώλειας του ελέγχου του οχήματος είναι εν γένει:
A | Μεγαλύτερος όταν συμβαίνει σε εμπρόσθιο ελαστικό. |
B | Μεγαλύτεροι όταν συμβαίνει σε οπίσθιο ελαστικό. |
C | Ο ίδιος είτε συμβαίνει σε εμπρόσθιο είτε σε οπίσθιο ελαστικό. |
Ερώτηση 2 |
Σε περίπτωση κλαταρίσματος ελαστικών, η διατήρηση του ελέγχου του οχήματος μπορεί να επιτευχθεί:
A | Με άμεση και απότομη πέδηση. |
B | Με σταθερό κράτημα του τιμονιού. |
C | Με άναμμα του δεξιού φλας. |
Ερώτηση 3 |
Σε περίπτωση κλαταρίσματος ελαστικών, ο οδηγός πρέπει να:
A | Ενεργοποιήσει το ΑΒ5. |
B | Κατευθυνθεί στο πλησιέστερο συνεργείο. |
C | Ακινητοποιήσει με ασφάλεια το όχημα. |
Ερώτηση 4 |
Για να αποφευχθεί η αποκόλληση τροχού , πρέπει να γίνεται έλεγχος των παξιμαδιών :
A | μόνο κατά τη διάρκεια του αρχικού σφιξίματος τους |
B | σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά το αρχικό τους σφίξιμο |
C | σε μεγάλο χρονικό διάστημα μετά το αρχικό σφίξιμο τους |
Ερώτηση 5 |
Εκτός κατοικημένων περιοχών, το προειδοποιητικό τρίγωνο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον:
A | 50 m από το ακινητοποιημένο όχημα. |
B | 20 m από το ακινητοποιημένο όχημα. |
C | 100 m από το ακινητοποιημένο όχημα. |
Ερώτηση 6 |
Σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας, το προειδοποιητικό τρίγωνο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον:
A | 50 m από το ακινητοποιημένο όχημα. |
B | 20 m από ίο ακινητοποιημένο όχημα. |
C | 100 m από το ακινητοποιημένο όχημα. |
Ερώτηση 7 |
Εντός κατοικημένων περιοχών, το προειδοποιητικό τρίγωνο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον:
A | 50 m από το ακινητοποιημένο όχημα. |
B | 20 m από το ακινητοποιημένο όχημα. |
C | 100 m από το ακινητοποιημένο όχημα. |
Ερώτηση 8 |
Η σωστή συντήρηση και οι τακτικοί έλεγχοι του οχήματος:
A | αυξάνουν την πιθανότητα εμφάνισης μηχανικής βλάβης. |
B | δεν επηρεάζουν την πιθανότητα εμφάνισης μηχανικής βλάβης. |
C | μειώνουν την πιθανότητα εμφάνισης μηχανικής βλάβης. |
Ερώτηση 9 |
Σε περίπτωση ατυχήματος και εάν είστε εσείς ο υπεύθυνος για τη διαχείριση της κατάστασης, πρέπει να:
A | έχετε εκ των προτέρων προγραμματίσει τις ενέργειες σας |
B | αποφασίσετε τις επόμενες ενέργειες σας αμέσως μετά την εκδήλωση ατυχήματος |
C | αποφασίσετε για τις ενέργειες σας μετά την παρέλευση του σοκ |
Ερώτηση 10 |
Οι περισσότερες αστοχίες υδροπνευματικών συστημάτων πέδησης συμβαίνουν εξαιτίας:
A | απώλειας υδραυλικής πίεσης ή μείωσης της απόδοσης σε κατηφόρες μεγάλου μήκους. |
B | απώλειας πνευματικής πίεσης ή μηδενισμού ιης απόδοσης σε κατηφόρες μεγάλου μήκους. |
C | αύξησης υδραυλικής πίεσης ή αύξησης της κατωφερικής κλίσης. |
Ερώτηση 11 |
Σε περίπτωση αστοχίας του υδροπνευματικοΰ συστήματος πέδησης:
A | τα φρένα στάθμευσης και έκτακτης ανάγκης λειτουργούν κανονικά. |
B | το φρένο έκτακτης ανάγκης λειτουργεί, αλλά το φρένο στάθμευσης όχι. |
C | το φρένο στάθμευσης λειτουργεί, αλλά όχι το φρένο έκτακτης ανάγκης. |
Ερώτηση 12 |
Σε περίπτωση αστοχίας του υδροπνευματικοΰ συστήματος πέδησης σε κατηφόρα, το πιο σημαντικό είναι να ενεργήσετε άμεσα, διότι με την πάροδο του χρόνου
A | η ταχύτητα του οχήματος αυξάνεται |
B | η αστοχία γενικεύεται |
C | η πνευματική πίεση μειώνεται |
Ερώτηση 13 |
Σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς στη μηχανή
A | δεν πρέπει να ανοίξετε το καπό |
B | πρέπει να ανοίξετε αμέσως το καπό |
C | δεν πρέπει να ανοίξετε την πόρτα του οχήματος |
Ερώτηση 14 |
Σε περίπτωση πυρκαγιάς, η σειρά των κατάλληλων ενεργειών είναι:
A | χρήση πυροσβεστήρα, ειδοποίηση Αρχών, απομάκρυνση τυχόν επιβατών |
B | απομάκρυνση τυχόν επιβατών, χρήση πυροσβεστήρα, ειδοποίηση Αρχών |
C | απομάκρυνση τυχόν επιβατών, ειδοποίηση Αρχών, χρήση πυροσβεστήρα |
Ερώτηση 15 |
Σε περίπτωση πυρκαγιάς στη δεξαμενή καυσίμων, πρέπει να χρησιμοποιήσετε πυροσβεστήρα
A | νερού |
B | ξηράς κόνεως |
C | διοξειδίου του άνθρακα |
Ερώτηση 16 |
Δευτερεύοντα ατυχήματα είναι τα ατυχήματα που:
A | Έχουν υλικές ζημιές ή τραυματισμούς. |
B | Έχουν μόνο υλικές ζημιές. |
C | Συνδέονται με ατύχημα που έχει προηγηθεί. |
Ερώτηση 17 |
Σε περίπτωση ατυχήματος, μία από τις πρώτες ενέργειες που πρέπει να γίνουν είναι:
A | Το σβήσιμο του τσιγάρου. |
B | Η αφαίρεση των παπουτσιών των τραυματιών. |
C | Η αφαίρεση των ρούχων των τραυματιών. |
Ερώτηση 18 |
Σε περίπτωση ατυχήματος, μία από τις πρώτες ενέργειες που πρέπει να γίνουν είναι:
A | Η αφαίρεση του κράνους των μοτοσικλετιστών. |
B | Το σβήσιμο του κινητήρα. |
C | Η ενημέρωση των οικογενειών των επιβατών. |
Ερώτηση 19 |
Ο Ενιαίος Πανευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης μπορεί να κληθεί:
A | Από κινητό τηλέφωνο εκτός δικτύου. |
B | Μόνο από σταθερό τηλέφωνο. |
C | Μόνο από τις Αστυνομικές Αρχές. |
Ερώτηση 20 |
Σε περίπτωση ατυχήματος πρέπει να κληθεί ο Ενιαίος Πανευρωπαϊκός Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης. Αυτός είναι ο:
A | 100. |
B | 112. |
C | 911. |
Ερώτηση 21 |
Σε περίπτωση ατυχήματος με τραυματίες, συνιστάται όπως:
A | Τους μετακινήσετε άμεσα. |
B | Τους κρατάτε ζεστούς. |
C | Τους δώσετε άμεσα να πιουν αλκοόλ. |
Ερώτηση 22 |
Σε περίπτωση ατυχήματος με τραυματίες, αν κάποιος από αυτούς έχει χάσει τις αισθήσεις του, συνιστάται να:
A | Του αφαιρέσετε τα ρούχα. |
B | Του προσφέρετε τροφή υψηλής θρεπτικής αξίας. |
C | Του εξασφαλίσετε την απρόσκοπτη δίοδο του αέρα. |
Ερώτηση 23 |
Σε περίπτωση ατυχήματος με τραυματίες, για να σταματήσετε την έντονη αιμορραγία κάποιου εξ αυτών πρέπει να:
A | Τον τοποθετήσετε μπρούμυτα. |
B | Τον τοποθετήσετε ανάσκελα. |
C | Εφαρμόσετε πίεση στην πληγή. |
Ερώτηση 24 |
Σε περίπτωση ατυχήματος με τραυματίες, αν κάποιο άκρο του σώματος του τραυματία αιμορραγεί, αλλά δεν έχει σπάσει, πρέπει να:
A | Του ρίξετε παγωμένο νερό. |
B | Το ανασηκώσετε. |
C | Το τοποθετήσετε στο χαμηλότερο δυνατό σημείο. |
Ερώτηση 25 |
Ο περιορισμός της κυκλοφορίας του αίματος για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσει:
A | Σε δύσπνοια. |
B | Στη διάσωση του τραυματία. |
C | Σε μόνιμες βλάβες. |
Ερώτηση 26 |
Αν εμπλακείτε σε ατύχημα, πρέπει:
A | Οπωσδήποτε να σταματήσετε. |
B | Να καλέσετε άμεσα την Αρχή Πολιτικής Προστασίας. |
C | Να σταματήσετε μόνο αν δεν παρεμποδίζεται η υπόλοιπη κυκλοφορία. |
Ερώτηση 27 |
Σε περίπτωση ατυχήματος, η σειρά των κατάλληλων ενεργειών είναι:
A | Επισήμανση χώρου, ειδοποίηση Αρχών, περίθαλψη τραυματιών. |
B | Περίθαλψη τραυματιών, ειδοποίηση Αρχών, επισήμανση χώρου. |
C | Περίθαλψη τραυματιών, επισήμανση χώρου, ειδοποίηση Αρχών. |
Ερώτηση 28 |
Η παρακολούθηση σεμιναρίων επιμόρφωσης για την παροχή πρώτων βοηθειών είναι:
A | Ανώφελη. |
B | Προαιρετική αλλά χρήσιμη. |
C | Υποχρεωτική. |
Ερώτηση 29 |
Ενδείξεις για το ότι κάποιος έχει περιέλθει σε κατάσταση σοκ είναι οι εξής:
A | Επιβράδυνση της ομιλίας και της αναπνοής. |
B | Ταχυπαλμία και επιβράδυνση της αναπνοής. |
C | Επιτάχυνση της αναπνοής και απώλεια του χρώματος του δέρματος. |
Ερώτηση 30 |
Σε περίπτωση ατυχήματος, κατά την οποία κάποιος έχει περιέλθει σε κατάστασης σοκ, συνιστάται να:
A | Του προσφέρετε νερό. |
B | Τον καθησυχάστε με ψύχραιμα λόγια. |
C | Του μιλήσετε έντονα για να τον συνετίσετε. |
Ερώτηση 31 |
Κάποιος μπορεί να πάθει ηλεκτροπληξία όταν βρίσκεται πολύ κοντά σε:
A | Υψηλές θερμοκρασίες (π. χ. πυρκαγιά). |
B | Υψηλές τάσεις. |
C | Χαμηλά ηλεκτρικά πεδία. |
Ερώτηση 32 |
Σε κάποια ατυχήματα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ηλεκτροπληξίας. Μεταξύ αυτών είναι η πρόσκρουση σε:
A | Φωτεινό σηματοδότη. |
B | Πρόσθετη πινακίδα κατακόρυφης σήμανσης. |
C | Πληροφοριακή πινακίδα στάσης τρόλεϊ. |
Ερώτηση 33 |
Σε περίπτωση ατυχήματος με τραυματίες που έχουν έρθει σε επαφή με το ηλεκτρικό ρεύμα:
A | Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να επιχειρήσετε τόν απεγκλωβισμό τους. |
B | Μπορείτε να επιχειρήσετε απεγκλωβισμό μόνο αν διαθέτετε αντικείμενο που είναι καλός αγωγός του ρεύματος. |
C | Μπορείτε να επιχειρήσετε απεγκλωβισμό μόνο αν διαθέτετε αντικείμενο που είναι κακός αγωγός του ρεύματος. |
Ερώτηση 34 |
Κακοί αγωγοί του ηλεκτρικού ρεύματος είναι:
A | Το ανθρώπινο σώμα και η γη. |
B | Το στεγνό ξύλο και το πλαστικό. |
C | Το σύρμα και το αλουμινόχαρτο. |
Ερώτηση 35 |
Μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο της φιλικής δήλωσης κατόπιν συμφωνίας με τον άλλο οδηγό σε περίπτωση ατυχήματος με:
A | Σοβαρό τραυματισμό ή/και υλικές ζημιές. |
B | Νεκρό. |
C | Υλικές ζημιές. |
Ερώτηση 36 |
Με το Σύστημα Άμεσης Πληρωμής, αποζημιώνεται από την ασφαλιστική του εταιρεία ο οδηγός που:
A | Είναι υπαίτιοι ατυχήματος και για ποσό που αντιστοιχεί στις ζημιές που προκάλεσε. |
B | Δεν είναι υπεύθυνος και για ποσό που αντιστοιχεί στις ζημιές που του προκλήθηκαν. |
C | Δεν είναι υπεύθυνος και για ποσό που αντιστοιχεί στις ζημιές που προκάλεσε. |
Ερώτηση 37 |
Για τις ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες, απαραίτητη προϋπόθεση αποδοχής του εντύπου φιλικής δήλωσης ατυχήματος είναι:
A | Οι εμπλεκόμενοι οδηγοί να έχουν ελληνική υπηκοότητα. |
B | Το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της ελληνικής επικράτειας. |
C | Τα εμπλεκόμενα οχήματα να έχουν ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας. |
Ερώτηση 38 |
Το έντυπο φιλικής δήλωσης τροχαίου ατυχήματος πρέπει οπωσδήποτε να υπογραφεί από:
A | Τους εμπλεκόμενους οδηγούς. |
B | Τον αστυνομικό υπηρεσίας. |
C | Τον τραυματιοφορέα. |
Ερώτηση 39 |
Ύστερα από ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα, με θάνατο ή σοβαρό τραυματισμό ή ακόμα και με μεγάλες υλικές ζημιές, εξελίσσονται (συνήθως) δυο δικαστικές διαδικασίες:
A | Η ποινική διαδικασία για την τιμωρία του υπαίτιου οδηγού και η αστική διαδικασία για την αποζημίωση του μη υπαίτιου οδηγού ή των θυμάτων |
B | Η ποινική διαδικασία για την αποζημίωση του μη υπαίτιου οδηγού ή των θυμάτων και η αστική διαδικασία για την τιμωρία του υπαίτιου οδηγού |
C | Η ποινική διαδικασία για την τιμωρία του μη υπαίτιου οδηγού ή των θυμάτων και η αστική διαδικασία για την αποζημίωση του υπαίτιου οδηγού |
Ερώτηση 40 |
Κατά την πρόκληση του ατυχήματος επήλθε θάνατος ή τραυμαησμός. Ποινικό δικαστήριο γίνεται οπωσδήποτε οτην περίπτωση που ο υπαίαος οδηγός
A | δεν είχε ασφάλιση |
B | είχε καταναλώσει αλκοόλ |
C | είναι επαγγελματίας |
Ερώτηση 41 |
Σε περίπτωση σύγκρουσης με όχημα που ανήκει σε αλλοδαπό που διαμένει εκτός Ελλάδας, την αποζημίωση θα την καταβάλει
A | το Επικουρικό Κεφάλαιο |
B | η πρεσβεία της χώρας διαμονής του |
C | το Γραφείο Διεθνούς Ασφαλίσεως |
Ερώτηση 42 |
Η προθεσμία για να στραφεί κάποιος εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών και των υπαιτίων ή υπευθύνων παροχής αποζημιώσεων για την ασφάλεια ζωής είναι
A | 5 χρόνια από το τέλος του έτους που συνέβη το τροχαίο ατύχημα |
B | 4 χρόνια από το τέλος του έτους που συνέβη το τροχαίο ατύχημα |
C | 2 χρόνια από την επόμενη ημέρα του ατυχήματος |
Ερώτηση 43 |
Η προθεσμία για να στραφεί κάποιος εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών και των υπαιτίων ή υπεύθυνων παροχής αποζημιώσεων για την ασφάλεια αναπηρίας είναι
A | 5 χρόνια από το τέλος του έτους που συνέβη το τροχαίο ατύχημα |
B | 4 χρόνια από το τέλος του έτους που συνέβη το τροχαίο ατύχημα |
C | 2 χρόνια από την επόμενη ημέρα του ατυχήματος |
Ερώτηση 44 |
Η προθεσμία για να στραφεί κάποιος εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών και των υπαιτίων ή υπεύθυνων παροχής αποζημιώσεων για την ασφάλεια αστικής ευθύνης των επιβαινόντων από το Επικουρικό Κεφάλαιο και το Γραφείο Διεθνούς Ασφαλίσεως είναι
A | 5 χρόνια από το τέλος του έτους που συνέβη το τροχαίο ατύχημα |
B | 4 χρόνια από το τέλος του έτους που συνέβη το τροχαίο ατύχημα |
C | 2 χρόνια από την επόμενη ημέρα του ατυχήματος |
Μόλις τελειώσετε, κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί. Αν δενέχετε ολοκληρώσει κάποιεσ ερωτήσεια θα μετρηθούν ως λάθος.
Αποτελέσματα
Υπαρχουν 44 ερωτήσεις ανολοκλήρωτες.
Ολοκληρώσατε
ερωτήσεις
ερώτηση
Το score σας είναι
Σωστά
Λάθος
Μερική-Βαθμολογία
Δεν τελειώσατε το Quiz. Αν φύγετε από την σελίδα, η μέχρι τώρα βαθμολογία σας θα χαθεί.
Correct Answer
You Selected
Not Attempted
Final Score on Quiz
Attempted Questions Correct
Attempted Questions Wrong
Questions Not Attempted
Total Questions on Quiz
Question Details
Results
Date
Score
Βοήθεια
Time allowed
minutes
seconds
Time used
Answer Choice(s) Selected
Question Text
Ολοκληρώθηκαν όλες
Χρειάζεστε περισσότερη εξάσκηση!
Συνέχιστε την προσπάθεια!
Οχι και άσχημα!
Πολύ καλά!
Εξαιρετικά !